Τετάρτη 3 Δεκεμβρίου 2014

Τη χτύπησε ο πατέρας της μετά από χαμένο αγώνα!

Andrada Ioana Surdeanu
H Andrada Ioana Surdeanu από τη Ρουμανία έχασε έναν αγώνα στο Ισραήλ την προηγούμενη εβδομάδα, για το Juniors Circuit της ITF, και δέχτηκε επίθεση από τον πατέρα της! Σύμφωνα με το ρεπορτάζ η 16χρονη αθλήτρια μεταφέρθηκε αμέσως στο νοσοκομείο από τον προπονητή της μετά από την επίθεση, χωρίς ευτυχώς να έχει κάτι σοβαρό, ενώ υποστήριξε πως απλά είχαν μια κακή στιγμή και ο πατέρας της δεν είναι "κτήνος".
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του Ρουμάνου δημοσιογράφου, Alecs Stam, η Surdeanu είχε μια διαφωνία με τον πατέρα της και όταν ύψωσε τη φωνή της εκείνος έχασε την ψυχραιμία του και τη χτύπησε στο πρόσωπο. Οι αστυνομικές αρχές συνέλαβαν άμεσα τον πατέρα της και η νεαρή αθλήτρια οδηγήθηκε στο νοσοκομείο από τον προπονητή της, όπου διαπιστώθηκε ότι δεν είχε κάποιο σοβαρό τραύμα.
Όλα αυτά μετά από την ήττα της 16χρονης Ρουμάνας στο Marshall Open του Ισραήλ, τουρνουά της Grade 3 κατηγορίας της ITF, στα προημιτελικά από τη Daria Kruzhkova (6-2, 7-6). Να σημειωθεί πως στο ίδιο τουρνουά αγωνίστηκε και ο δικός μας, Χρήστος Αντωνόπουλος.
"Δεν έπαιξα καλά, ειδικά στα τελευταία games. Στο τέλος μου ζήτησε να του δώσω το τηλέφωνό μου. Αυτός είναι ο τρόπος που με τιμωρεί όταν χάνω αγώνες. Του είπα παρ' το και του το πέταξα. Δεν το έπιασε αλλά εκνευρίστηκε με τη συμπεριφορά μου. Με έσπρωξε και με χαστούκισε δύο φορές. Ένα χαστούκι βρήκε τη μύτη μου. Εγώ και ο αδερφός μου είμαστε ευαίσθητοι σε αυτό το σημείο και με το παραμικρό η μύτη μου αιμορραγεί. Γονάτισα και κάλυψα το πρόσωπό μου για να μη με χτυπήσει ξανά. Είχα λίγο αίμα και ήμουν φοβισμένη. Μου έδωσε μια βρεγμένη πετσέτα και μου είπε να πάω στον γιατρό του τουρνουά", περιέγραψε η Surdeanu, η οποία πάντως δεν κατηγορεί τόσο τον πατέρα της, όσο τον εαυτό της:
"Ο πατέρας μου δεν είναι κτήνος, δεν έσπασε τη μύτη μου, δε γέμισα με αίματα. Είναι αλήθεια πως με χαστούκισε, και τι έγινε; Το άξιζα. Ήταν δικό μου λάθος επειδή του φώναξα και είπα μερικές λέξεις. Φέρθηκα ανεύθυνα μετά από όλα όσα έκανε για μένα.
Παραδέχομαι ότι εκείνη τη στιγμή τρόμαξα, όμως ξέρω ότι το μετάνιωσε και πως με αγαπάει όσο κι εγώ. Ήταν λίγο υπερβολικός, αλλά δεν έπρεπε να συλληφθεί. Ελπίζω να επιστρέψει γρήγορα σπίτι, ανησυχώ για εκείνον. Θέλω να συνεχίσω το ταξίδι μου στο τένις με ενωμένη την οικογένειά μου."
Συνεχίζοντας να υποστηρίζει πως ο πατέρας της απλά είχε μια στιγμή αδυναμίας και τίποτα περισσότερο, η νεαρή αθλήτρια συμπλήρωσε:
"Δε με είχε χτυπήσει ποτέ ξανά, αυτή ήταν η πρώτη φορά. Τώρα του έβαλαν περιοριστικά μέτρα και δεν μπορεί να έρχεται μαζί μου στα τουρνουά. Με ποιον θα πηγαίνω τώρα; Πώς θα μπορέσω να γίνω η νέα Simona Halep;
Όταν διάβασα τα δημοσιεύματα και είδα τις λέξεις 'εγκληματίας' και 'κτήνος', ήθελα να ουρλιάξω. Νιώθω περισσότερο ένοχη γι' αυτό που έγινε παρόλο που ξέρω πως δεν ήταν μόνο δικό μου λάθος. Δε λέω ότι ήταν εντάξει να με χτυπήσει, δε θέλω να παρερμηνεύσετε αυτά που λέω. Τον αγαπάω πολύ και θέλω να επιστρέψει σπίτι."

http://tennisnews.gr/world-tennis/various/16509-surdeanu